Property: 7 |
Cleaning: 9 |
Host: 5 |
Location: 7 |
Price/Quality: 7
| Breakfast: 7
Many disconnects in general. First of all, the room was different from the one chosen, much smaller and with a small window. Also, two or three days before arriving, they communicated that if the check-in is after 9.30 pm, an extra charge of 20 euros would be applied. This was not specified anywhere on the page, otherwise I would have taken precautions to arrive on time. They also asked me if I wanted to pay in cash or by card, I chose cash to access a discount they had mentioned to me. A day later they write to me saying that it was not possible because the website where the reservation was made did not allow this option. None of these things are a problem if communicated on time, and that was precisely the inconvenience, the poor communication. The room is adequate, clean, without a wardrobe but with an included bathroom. Regarding the common area, the kitchen is ok, the reception seems stuck in the 90s full of papers. The location is ok, not great but very close to the tram that takes you to the center in about 30 minutes. My recommendation: be clearer in communication. Regards!
stayed from 06/23/2024 to 06/26/2024
The answer from the host:
Carissimo cliente le consiglio di leggere attentamente quando prenotate perché è specificato sulla prenotazione gli orari di check in e check out, quindi se legge che il check in è fino alle 21. 00 vuole dire che dopo non è possibile accedere oltre quell' orario, e mi sembra che lei non ha comunicato nessuna richiesta del genere al momento della prenotazione, non siamo noi che dobbiamo comunicare questo ma voi che dovete leggere gli orari di apertura e chiusura per tanto chi vuole entrare dopo quell' orario non solo lo deve comunicare prima ma anche deve chiedere se è possibile perché non sempre è scontato che possiamo, e oltre quell' orario diventa un servizio notturno a pagamento per la persona che viene appositamente nell'orario da voi richiesto per tanto dovrebbe essere lei a capire che è normale pagare un supplemento non essendo un hotel con la reception fissa. Per quanto riguarda le immagini della camera rispecchiano perfettamente la camera, forse lei ha visto altre foto delle camere più grandi e non ha capito quale era la sua camera prenotata.